Hvem er vi i styringsgruppen?

bilde viser medlemene av styringsgruppen

Medlemmene i styringsgruppen

Prosjekteier prosjektleder Kristin Nordseth (oslomet.no) – eiendom (DV)

Senior leverandør IT-Direktør Ketil Are Lund (oslomet.no) – avdeling for IKT

Senior bruker Kommunikasjonsdirektør Sverre Molandsveen (oslomet.no) – avdeling for Samfunnskontakt og kommunikasjon (SK)

Senior bruker Seksjonsleder Ronald Worley (oslomet.no) – fakultet for lærerutdanning og internasjonale studier

Senior bruker Kontorsjef Hege Maria Bergersen (oslomet.no) – fakultet for helsevitenskap (HV)

Senior bruker Seksjonsleder Martin Halvorsen (oslomet.no) – avdeling for utdanning (UTD)

Senior bruker Programansvarlig Maren Kristine Moe (oslomet.no) – program for forbedringer

Hva er en styringsgruppe?

Informasjonen under kommer fra våre ansattsider.

Prosjekteieren (prosjektveiviseren.no) er overordnet ansvarlig for at prosjektet når sine mål. Prosjekteier utnevner og er leder av prosjektstyret (eller styringsgruppen).

Prosjektstyret (prosjektveiviseren.no) bør bestå minst bestå av en representant for brukerne av prosjektets leveranser (seniorbruker) og en representant for de som skal gjennomføre prosjektet (seniorleverandør).

Prosjekteier, støttet av prosjektstyret, skal:

• følge opp prosjektets fremdrift og resultater
  • støtte prosjektleder og prosjektteamet i deres gjennomføring av prosjektet
  • sørge for nødvendige avklaringer og ressurser
  • bidra til å sikre hensiktsmessig overføring av prosjektet til drift og forvaltning i linjeorganisasjonen