Læreplan og målstyringslogikk

Høsten 2024 startet vi en lengre debatt i klassekampen om læreplan og målstyring. Bakgrunnen var vår seminar i Pristina. Her møtte vi et ungt land som hadde valgt en kompetansemålbasert læreplan for å tilfredstille EU sine forventninger til skolesektoren. Debatten var ikke ny i forskningsgruppen og før vi var tilbake hadde vi laget et utkast til en kronikk om læreplan og målstyring. Kronikken kom på trykk 31. oktober. https://klassekampen.no/artikkel/2024-10-31/kunnskapslos-kompetanse/MQWj

Dagen etter svarte redaktør Mari Skurdal i sin kommentar: https://klassekampen.no/artikkel/2024-11-01/leder2/4k26

Dette var bare starten og debatten har senere spredt seg. I går var vi på Stortinget for å legge fram våre argumenter.

Om pedagogisk mangfald

I Danmark har det vore krefter som har forsøkt å redusere den pedagogiske filosofien. Ein av dei som sjølv har vist korleis denne delen av pedagogikken er blitt marginalisert var sjølv sparka frå stillinga si. Pedagogisk mangfold i fare

I tillegg til teksten i Khrono skreiv vi eit ope brev til instituttleder Claus Holm. Han svara oss at dette er eit spørsmål om: «hvordan instituttet bedst muligt kan varetage sine opgaver fremadrettet».

Vi svarer han at «vi oppfatter at Rømer sitt arbeid er sentralt for å ivareta universitets oppgaver i framtiden. Vi er bekymret for fremtiden for pedagogisk filosofi som fagfelt om dere som styrer DPU ikke ser på Rømer sitt arbeid som betydningsfullt for å ivareta instituttets oppgaver i fremtiden.»

Vi fekk ikkje svar på denne.