Utadrettet virksomhet

Medlemmer i forskergruppen har produsert to «editorals»  i vitenskapelig  engelskspråkelige tidsskrifter knyttet til fysisk aktivitet og livskvalitet blant hjemmeboende eldre  og rehabilitering etter hjerneslag. I tillegg har medlemmer bidratt til to artikler knyttet til temaet «individuell plan», 1) Individual plan in rehabilitation processes: a tool for flexible collaboration? og 2) Working with Individual Plans: users’ perspectives on the challenges and conflicts of users’ needs in health and social services.

Forskergruppen ‘Aldring, helse og velferd’ ved HiOA og seksjon for aldersforskning og boligstudier, Norsk institutt for forskning om oppvekst, velferd og aldring (NOVA) inviterer til konferansen ‘Aldring helse og velferd: Trender, tjenester, og tiltak’ 28/11.