Ny stipendiat i forskningsgruppen Aldring, helse og velferd

Ellisiv Lærum Jacobsen startet som stipendiat ved HiOA 1.februar 2014. Hun blir da samtidig en av de første studentene ved det nye doktorgradsstudiet ved høgskolen.  Prosjektet som Ellisiv er tilknyttet heter, Ernæringsstatus, helserelatert livskvalitet og fysisk funksjon blant eldre mennesker innlagt på geriatrisk avdeling. Data skal samles inn ved Diakonhjemmet sykehus og Oslo universitetssykehus.

På seminaret «Å forske på livskvalitet, fysisk, psykisk og sosial funksjon: Praktiske implikasjoner» som forskningsgruppen Aldring, helse og velferd avhold torsdag 13.februar 2014, presenterte Ellisiv prosjektet sitt sammen med andre stipendiater og forskere fra forskergruppen Aldring, helse og velferd.