Presentasjon på ECER konferansen i Hamburg, 3-6. september 2019

Hei!

Vi har vært på ECER konferansen og presentert SMILE-prosjektet vårt – veldig gøy!

ECER er en utdanningskonferanse og i år var det mer enn 3000 deltagere på ECER-konferansen. Tittelen for ECER 2019 var: ‘Education in an Era of Risk – the Role of Educational Research for the Future’. Et spennende og relevant tema for dagens utdanningsforskere.

Vi presenterte SMILE og det var en god diskusjon i etterkant. Som en del av presentasjonen viste vi frem noen av datamaterialet vårt, hvor det var en liten videofilm fra lærerstudenten som har bygget en bygning langs Akerselva og hadde laget et faglig rollespill knyttet til dette inni Minecraft. Vi fikk tilbakemeldinger på at publikum synes det var spennende. Se bilde nedenfor fra presentasjonen vår.

Det var interessante og begivenhetsrike dager på ECER konferanser og vi håper å delta igjen neste år.