Stand i Pilestredet. Eva og Kamran avbildet.
Eva og Kamran står på stand utenfor P46.

NTL OsloMet er en aktiv fagforening som ivaretar dine interesser og rettigheter i arbeidslivet samtidig som vi engasjerer oss for en bedre samfunnsutvikling. Vi vil ha en forutsigbar og rettferdig lønnspolitikk, og vi vil gi alle grupper en god lønnsutvikling. Alle kan bli medlem hos oss – både tilsatte ved universitetet og studentene.

NTL OsloMet arbeider for å bedre lønns- og arbeidsforholdene ved universitetet. Er du uorganisert, har du liten innflytelse på arbeidssituasjonen din. Ved å stå sammen i en aktiv fagforening kan vi få gjennom kravene våre når det gjelder bedre lønn, større medbestemmelse og tryggere ansettelsesforhold.

Fagforeningen gir deg informasjon om hvilke rettigheter du har og passer på at arbeidsgiveren overholder de lover og avtaler som ivaretar våre interesser.

NTL ved OsloMet er den nest største fagforeningen ved universitetet. Vi organiserer tilsatte i alle avdelinger og på alle nivåer. Vi vil holde våre medlemmene kontinuerlig oppdatert om hva som skjer i NTL og i møter med OsloMet.

Som NTL-medlem får du informasjon om aktuelle saker, faglige kurs og konferanser og sosiale sammenkomster – fortrinnsvis via e-post og på disse hjemmesidene. I tillegg har vi en Facebook-gruppe og Facebook-side (facebook.com). Du får også nyheter fra NTL-magasinet i posten eller digitalt.

Som NTL-medlem har du Norges beste innboforsikring og du har tilgang til mange andre flotte medlemsfordeler gjennom LO Favør. Mer om dette kan du lese på NTLs hjemmesider.

NTL er et fagforbund for ansatte i staten og i virksomheter med offentlig tilknytning. Vi er tilsluttet LO og har i overkant av 50.000 medlemmer totalt.

Gjennom fagforeningen kan nye idéer og krav utformes, og du kan være med på å få gjennnomført saker du mener er viktige på din arbeidsplass og i samfunnet ellers!

Ønsker du å få tilsendt informasjon – eller ønsker du å bli medlem i NTL OsloMet, ta kontakt.

Vår adresse er:

NTL