TRALL prototype er ferdig!

Etter noen intense måneder, er første versjon av TRALL-appen for iOS og Android-brett endelig ferdig. I mai og juni skal vi teste med brukere fra skoler, barnehager og familier.

Bilder fra TRALL-appen

Vi har laget en helt egen side for TRALL-appen for å gi alle et raskt innblikk i hva TRALL tilbyr brukerne: https://trallapp.no. Der kan du også registrere deg for å vise interesse for å teste TRALL, eller du kan sende en e-post til trall@oslomet.no.

Testbrukerne får prøve ut Norges nye sangapp før alle andre, og får mulighet til å bli med som testere gjennom en lengre tid.

Den versjonen som skal testes nå inneholder rundt 40 sanger, men vi har spilt inn mer enn 150 sanger med musikere fra hele Norge, på mange språk og fra mange tradisjoner. Alle disse vil være tilgjengelig i fullversjonen av TRALL. I tillegg vil vi legge til flere sanger og mer funksjonalitet etterhvert som tiden går.

Lurer du på hvilke fordeler er det ved å bli TRALL-pilot og hva det innebærer?

Det kan du lese mer om på den egen side om dette.

Ta kontakt, vi gleder oss til å teste i akkurat din barnehage, din skoleklasse eller din familie!