Kampanjen
Vervekampanjen har oppstart 10. september, under NTL-dagene.
Vervekampanjen blir kjørt i to runder med en kåring av beste verver og en loddtrekning i hver runde. Etter begge rundene trekkes det en hovedpremie som både ververe og nye medlemmer har mulighet til å vinne. Runde nummer to kommer først til våren.
For hver periode
- Den som verver får:
- Første verving: 1 radio + ett lodd til trekning
- Etterfølgende verving – ett lodd til trekning per vervet medlem
- Den som blir vervet får:
- NTL kopp og t-skjorte og ett lodd til trekning av hovedpremien etter begge verveperioder er avsluttet
- Premie til beste verver og den som blir trukket ut er: Gavekort på 1500,-
Etter avsluttet kampanje
- Trekning av en hovedpremie blant alle de som har vervet og har blitt vervet. Premien er et gavekort på 7500,-.
Amir og Randi er ivrige ververe på stand for NTL OsloMet 19.9.2018 (Foto: T. Elvebakken)