10. Barn-og-unge-på-tvers-konferansen høsten 2025

Velkommen til den 10. Barn-og -unge-på tvers-konferansen neste høst: 16.oktober. Hold av datoen.

Barneliv og profesjonsutøvelse (CHILDLIFE) har gleden av å invitere alle ansatte til den 10. konferansen Barn-og-unge-på-tvers høsten 2025, nærmere bestemt 16.oktober 2025. Konferansen er for og med forskere på OsloMet som er opptatt av forskning om barn og unges hverdagsliv. samarbeidspartnere fra andre foresknings- og utdanningsinstitusjoner og fra praksisfelt, er også velkomne. Vi ønsker å knytte konferansen opp mot universitetets satsning på barn og unge https://www.oslomet.no/no/om/satsing-barn-unge

Hovedhensikten med konferansen er å synliggjøre hva som foregår på universitetet vårt når det gjelder forskning som omhandler barn og unge på tvers av arenaer, fagfelt, profesjoner, aldre, universitet og praksisfelt, osv.

Konferansen vil være en heldags konferanse på OsloMet torsdag 16.oktober 2025. Vi ber dere holde av datoen allerede nå. Det blir anledning til å sende inn abstrakt etter jul, nærmere informasjon vil komme. Alle abstraktene blir fagfellevurdert og vil dermed telle som en vitenskapelig presentasjon. Vi ønsker bidrag som kan synliggjøre mangfoldet av forskning og utviklingsarbeid om barn og unge som foregår her på OsloMet. Det er mulig å melde på både individuelle paperpresentasjoner, selvorganiserte symposier og posterpresentasjoner.

Har du spørsmål? Kontakt Anne Greve <anne.greve@oslomet.no>