Formidling

Bjørkvold, Tuva (2023). Hvordan masteroppgaver kan skape bedre lærere. Bedre skole, 35(3), 32–37.

Bjørkvold, Tuva (2024, 23. april). Vi har et alternativt masteroppgaveformat allerede. Khrono. https://www.khrono.no/vi-har-et-alternativt-masteroppgaveformat-allerede/867283

Bjørkvold, Tuva (2024). En profesjonsrettet og forskningsbasert masteroppgave i UniPed , 47 (4) 268–282. https://doi.org/10.18261/uniped.47.4.4.

Hartberg, Solfrid (2023, 28. november). Annette og Emilie vil lære elevene svensk og dansk. https://www.oslomet.no/studier/studenthistorier/annette-emilie-vil-lere-elevene-svensk-dansk

Helstad, K., Thorsen, K. E., Risan, M., Paaske, N. & Bjørkvold, T. (2024, 26. april). Innovasjon i lærerutdanningen — mer enn didaktiske grep. Khrono. https://www.khrono.no/innovasjon-i-laererutdanningen-mer-enn-didaktiske-grep/868656

Holtermann, S. (2024, 25. mai). Rebekka laget spill som masteroppgave. Utdanningsnytt. https://www.utdanningsnytt.no/laererutdanning-mastergrad-masteroppgave/rebekka-laget-spill-som-masteroppgave/399764

OsloMet (2023, 23. november). Disse vant Masteroppgaveprisen 2023. https://student.oslomet.no/siste-nytt/-/nyhet/disse-vant-masteroppgaveprisen-2023-ved-oslomet

Aarup, A. & Torp, E. S. (2023, 18. desember). Skandinaviske barn forstår ikke hverandre. Et brettspill for de yngste elevene er laget til en masteroppgave. [Intervju]. Nyhetsmorgen, NRK. https://tv.nrk.no/se?v=NNFA05121823&t=2216s

Aarup, A. & Torp, E. S. (2023, 22. desember). Utviklet Nabospillet for å lære barn skandinavisk. Foreningen Norden.

Oppdatert 28.05.2024