Siste dag med tre

I den siste tre dagen så har alle kohortene stått på med jobbinga. Har fått øye på mange fine forskjellige studentarbeid. I mange forskjellige former og fasonger.

Den siste dagen var det for det meste pussing av de flotte studentarbeidene. For noen endre og kappe av deler av sine verk ( dette er lov også ) 😄 også angret man litt på dette etterpå

Her er noen eksempler på ulike måter vår klasse valgte å løse oppgaven på. Tre verk:

Vår klasse lagde også mange kule smykker

Er kjempe stolt av vår klasse og vi har fått til kjempe masse! Syntes vi er også veldig flinke med å holde 1 meter regelen så stå på

Hilsen

Abu ✌🏿

2 kommentarer om “Siste dag med tre

1. Så bra at du dokumenterer dette. Regner med at du i tittel mener Siste dag med tre – ikke de siste tre dagene? Hvis andre har flere studentarbeider å vise vil vi gjerne se dem!