I dag startet vi dagen med å utforske kulltegning med forskjellige former. Sånn som runde, kantet og linjerte former, hvor vi også brukte diagonalen og ulike kontraster, som størrelse, mengde, form og valør.
Da vi ble ferdig med ulike former og kontraster med kull, så teipet læreren en lang løper av ark hvor vi fikk starte med neste oppgave, som var å lage masse forskjellige border som vi husker fra barndommen og som vi fant på nå. Her skulle vi også brukte ulike valører, kontraster og former.
Samtidig som vi gjorde dette så hadde vi speedsamtale om vårt valg av tema til eksamen under utforskningen av kull.
Etter at vi ble ferdig med kulltegningene, så fikk vi arbeide videre med det vi hadde lyst til mens vi ventet på speedsamtale med læreren. Flere av oss valgte å jobbe videre med arbeidsheftet vårt, noen valgte å fokusere på temaet sitt i flere moduler, andre tok matpause. Vi fortsatte med speedsamtaler og arbeide med skisseheftet videre ut dagen.