Tirsdag!

Det er dag 2 med tekstil! Vi fikk beskjed om at Tone desverre er sykemeldt og at vi må hjelpe hverandre med de forskjellige håndarbeidene. Det var mye samarbeid i gruppene, hvor man hjalp hverandre med teknikker og strikket/sydde eller heklet i fellesskap.

Til tross for mangel på lærer så var det veldig produktiv time for flere i klassen, og det var ganske god stemning. Det var flere av elevene som så på hjelpe-videoer på youtube som forklarte hvordan man kan feks; sy linjer og blomster.

Det er flere som har blitt ferdig med å utforske tekstilene og håndtverksmetodene, og har startet på ny oppgave.

3 kommentarer om “Tirsdag!

1. Så flott å se hvordan dere arbeider selvstendig denne uka. Spent på foto-safarien neste uke! Hvordan kan alle utprøvingene bli videreutviklet?