Invitasjon til årets høstseminar

Norsk Forening for Ernæringsfysiologer (NFE) inviterer til høstseminar fredag 21. november 2014. Tittelen er: «Ernæring i media. Hvordan påvirker dette barn og unges kosthold og helse?». Temaet for årets seminar er altså ernæringskommunikasjon i media og på ulike arenaer, med spesielt fokus på barn og unge som mottakere. Hvem sier hva, og på hvilken måte kan det påvirke barn og unges kosthold og syn på egen kropp?

Vi har samlet foredragsholdere fra akademia, helsemyndighetene, matindustrien,  interesseorganisasjoner og media for å belyse problemstillingen. Seminaret avsluttes med diskusjon.

Seminaret holdes på Høgskolen i Oslo  og Akershus, Pilestredet Park 35 (PP35). Tid: 21. november kl. 9.00 – 16.00. Registrering: fra kl.8.30. Medlemmer: 600 kr. Ikke-medlemmer: 850  kr. Studenter: 350 kr