Frihåndstegning

04.09.20

I dag har vi jobbet på store formater på gulv. Vi har jobbet to og to sammen, og laget forskjellige mønstre ved bruk av kull, oljepastell og kritt. Vi har holdt 1 m avstand og brukt munnbind. Noen lagde rette linjer, noen tegnet rundt kroppene til de andre i klassen, mens noen speilet hverandre med store, runde bevegelser på kraftpapir, som tåler kraftige bevegelser og hardt trykk med ulike tegneredskaper.

(Bilder kommer senere – pga. tekniske problemer)

4 kommentarer om “Frihåndstegning

1. Dette var en veldig gøy og fri øvelse =) Hvor vi jobbet med både primær og sekundær fargene, og kontraster. Dette er noe man bør ta med seg i barnehagen og gjøre mer av.

2. Det var fult med latter og god stemning gjennom øvelsen 🙂 utrolig gøy øvelse. Liker at de som fikk det samme instruksjoner fra Bente, men tolket på deres egen måte. 🙂

3. Artig å se hva det å samspille- det å kommunisere gjør med oss – blir vi friere og lytter vi mer til den andre, glemmer å prestere? Og har noen av dere andre flere bilder, så legg den inn……