I dag hadde vi vår første dag med adobe/utemodelering der vi skulle lage et skogvesen. Vi blanda halm, sand, leire og vann som vi brukte til å lage skogvernene med, dette festet vi på hønsenetting. Vi brukte også kvister og blader fra naturen til å lage effekter på vesnene, deretter malte de slik at de skulle få tydeligere form.




