Hopp til innhold
TRELIS
Toggle menu
  • Siste innlegg
  • Om TRELIS
    • AP 1: Prosjektledelse
    • AP 2: Forutsetninger for forskningsbasert naturfaglærerutdanning
    • AP 3: Studentenes forskningsoppgaver
    • AP 4: Utforskende arbeidsmåter
    • AP 5: Programmering og modellering
    • AP 6: Lærende nettverk
  • Publikasjoner og formidling
    • TRELIS sluttkonferanse: Perspektiver på forskningsbasert lærerutdanning i naturfag
    • Undervisnings- og læringsressurser fra TRELIS
    • TRELIS-modellen for utforskende arbeidsmåter
    • DBR og utforskende arbeidsmåter i TRELIS
    • Masterstudenter i TRELIS
  • TRELIS in English
    • WP 1: Project management
    • WP 2: Mapping and developing the conditions for RBSTE
    • WP 3: Students’ research assignments
    • WP 4: Inquiry-based learning
    • WP 5: Programming and modelling
    • WP 6: Collaborative learning networks

Undervisnings- og læringsressurser fra TRELIS


RESSURSER KNYTTET TIL PROGRAMMERING I NATURFAG

Unyttige roboter: Teknologi som inngang til programmering for naturfaglærerstudenter (lenke)

Slides tilknyttet workshop om unyttige roboter (lenke)

Boblemodell for programmeringsundervisning (lenke)

Mal for tilpasning av ubrukelige roboter (lenke)

Mal for egne undervisningsopplegg (lenke)

Siste innlegg

  • Tradisjonelt TRELIS-seminar på Geilo
  • TRELIS-presentasjoner på ESERA-konferansen
  • Ny stipenidat ved HVL – arbeidspakke 4
  • Ny stipendiat i TRELIS arbeidspakke 5
  • Unyttige roboter – nyttig læring
Logo OsloMet
Logo NFR
© 2025 TRELIS. Proudly powered by Sydney