Søk midler fra Den gode studentopplevelsen

Søknadsfristen er 1. september 2022.

I denne søknadsrunden prioriteres søknader som retter seg mot det psykososiale læringsmiljøet for studentene ved OsloMet.

Det psykososiale læringsmiljøet består av en rekke faktorer. For studentene gjelder det alle forhold som kan ha innvirkning på studentenes gjennomføringsevne, og opplevelse av trivsel og helse. Andre faktorer som har stor innvirkning er gode møteplasser, sosiale aktiviteter, medbestemmelse, respekt og åpenhet.
DGS ønsker å bidra til at studentene har et psykososialt læringsmiljø som fremmer trivsel og læring.

Er du nysgjerrig? Mer informasjon om utlysningen og tildelingskriteriene finner du her.

Vi oppfordrer både studenter og ansatte til å søke om midler.

Søknadsskjema

Informasjonsmøte

Studenter og ansatte inviteres til et åpent informasjonsmøte om søknad og søknadsprosessen:

For ansatte:

• 15. juni kl. 9-10, Pilestredet 46, KK-senteret PA357
  • 25. august kl. 15-16, Pilestredet 46, 2 et. KK-lounge

For studenter:

• 13. juni kl. 16.00-17.00, Pilestredet 46, KK-senteret rom PA357
  • 25. august kl. 17.00-18.00, Pilestredet 46, KK-lounge

Programmet tilbyr sparring og veiledning i forbindelse med søknadsprosessen.
Ta kontakt på studentopplevelsen@oslomet.no, eller ta kontakt med en av våre områdeledere.