Skriveseminar i novemberlys

Mandag 26 og tirsdag 27 november har prosjektet hatt skriveseminar. Totalt 18 prosjektdeltakere har vi vært i tallet. Både Universitetet, eierne, pedagogiske ledere, styrere og studenter har vært representert. Målet har vært å jobbe fram overskrifter og disposisjoner til tekster som dokumenterer hva vi har jobbet med i prosjektet.

Vi startet mandagen med en felles skriveøkt. Karen Marie ledet oss gjennom prosessen hvor hver enkelt utviklet mål og struktur for egen tekst. Deretter har vi jobbet individuelt og i grupper med å videreutvikle tekstene, og vi har hatt jevnlige samlinger med alle for å sjekke ut status.

Energien og engasjementet i gruppa lover godt for publikasjonene som skal komme. Formen på publikasjonene er ennå ikke klare, men vi har som målsetting at de skal være åpne og tilgjengelige via nettet.