Restplasser OsloMet seksuell helse

Noen ledige plasser / restplasser ved videreutdanningene Seksuell helse ved OsloMet. Maks 25 studenter til det enkelte emne, så trolig 2-6 ledige (vihar ikke fått total oversikten enda fra opptak).

NB! Universitets og høgskolepedagogikk i seksuell helse og SRHR er gratis emne for ansatte i universitet- høgskole (og trolig videregående/ om der er ledige plasser…)

Her kan du sende mail til om du ønsker å delta i flere emner (da må opptak hjelpe deg) opptak@oslomet.no

Ledige studieplasser masterstudier, PPU og videreutdanninger – OsloMet

VSHSO (overgrep) er en del av Master i helsevitenskap (MAVIT) men kan også søkes som enkeltfag (vi kan veilede masteroppgaver her)